Ta den förbenade pipan ur munnen, din hund.

Såg på den härligaste konserten jag varit på på såhäääär länge. Det var först den bästa sångerskan jag typ hört i typ hela mitt liv ba (som jag förövrigt innan lyckats vara oartig mot i entrén. Yes.) som hade ett till en början ganska underligt utseende men när man vant sig insåg man att hon är riktigt fin. Hon hade en page i vitt och var lång och lagom smal coh sjöng som en jäkla djävul. MUMMA!!!<3 
    Sen var det en superhärlig trumpetare som spelade "rökig" jazztrumpet (bland annat) och han ägde. och så hade han en massa roliga grojjs till sin trumpet. Och drack LOKA 24/7. Och hedde saliv på golvet. Och spelade som en jäkla djävul. MUMMA!!!<3
 Och sen var det världens sötaste dirigent som stod där framme och hoppade och gestikulerade som fan under de högljudda partierna. Jag satt och fnissade för mig själv vid synen på hennes guppande bakdel och svängande armar. Och att det då och då flög hårtestar lite hit och dit ur hennes innan fint upsatta knut. Ägde xD


Yes, but the problem with poet is
How do you know it´s deseased?

Kommentarer
Postat av: jessicapersikapäronpung

vars vare nånstans?

2008-10-23 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0