Konstantin och sammetsmän

Dear, dear friend.
Tydligen har jag gjort något jag aldrig kan bli förlåten för. Underligt. Kan inte komma på något sånt jag gjort på senaste. Inte som jag gjort sen i somras i alla fall. Men det ska du veta att inte för att jag ångrar ett enda andetag av det är det sånt som händer. All is fair in love and war. Du är inte Guds bästa barn heller. 

Dennis gjorde min dag, Stockholm förstörde den. DIN TAVLA VAR JÄTTEFIN ELMER<3 
Sen fick jag jättegulliga örhängen med legogubbar med emo-linnen på sig.^^ Tack Marc.
 Och 5000 delat på två minus 500 delat på 10 kronor i presentkort på H&M. Jag skulle värma grenen, eller var det benen? Vene, men det ligger nära varandra iaf. ^^

Ja Mona-Lisa, lätt, FUCK YOU!
Ex De

Skulle gärna lägga in fina bilder här men har inte sladden till min kamera *cut cut* Den är borta for the moment. >-< Oh så fail

Kommentarer
Postat av: idis

GOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL :D .D :D :D :D x'D pusssssssssssssssssss älskar dig :D <3

2008-12-23 @ 20:00:16
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0