Knyt näven, ångesten är här

Dagen och natten endast fyllda av ånger, ångest och ånger. Och tårar, för många tårar. 
Hur det blev såhär, hur jag kunde vara såhär uppriven, hur vi hamnade här... Jag skakar så jag glömmde vad Sherlock Holmes hette. I alla fall, hjälp mig Sherlock. 
Elementary dear Watson



Även fast det inte ser så ut
Önskar jag att det kunde bli som förut
Har jag din tillåtelse
Att sitta här och inte fatta någonting?
För jag fattar ingenting
Jag fattar inte vad som hände
Fattar inte när det vände
Fattar inte vad jag gjort
Fattar inte... vart du tagit vägen
Det är otroligt enerverande att bara vänta
När du kanske inte kommer tillbaka
När du kanske är för stolt för mig
För vad vi hade
För vänskap


  

All right then
I could keep your number 
For a rainy day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0