Have you got it in you?

God morgon mina underbara läsare!

Jag vet att jag brukar ha en bloggfri lördag men idag måste det vara ett undantag! SÅG NI MIG IGÅR?! Det var det ballaste jag någonsin gjort. Tänk att jag dansade cha-cha inför så många människor. Jag blev supernöjd över min och Jonathans insats. Sedan tycker jag dock att juryn var lite hårda med poäng, men men det var det första programmet och jag ska verkligen jobba på det som dom hade kritik mot. Nästa vecka åker de första paret ut och det ska inte bli vi, för vi vill ju vinna det här!

Nästa fredag ser ni oss dansa quickstep, mina favoritdans hittills! Tack ni som röstade igår, era poäng följs med till nästa vecka. Och då ni! Då ska juryn ge oss toppbetyg! 

Jo jo Bella... Otrooooooligt intressant. Och bra på att dansa är du ju också. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0